مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 19:252023-11-28اقتصادي

تخصیص اعتبار 30 میلیارد تومانی برای هدایت آب های سطحی لنگرود


شهردار لنگرود حدود 30 میلیارد تومان از بودجه شهرداری لنگرود در سال 1402 را ویژه هدایت آب های سطحی از طریق لوله گذاری 2500 متری دانست و گفت: شهرداری هدایت آب های سطحی را در دستور کار قرار داده تا در شرایط بارندگی، - ایسنا/گیلان شهردار لنگرود حدود 30 میلیارد تومان از بودجه شهرداری لنگرود در سال 1402 را ویژه هدایت آب های سطحی از طریق لوله گذاری 2500 متری دانست و گفت: شهرداری هدایت آب های سطحی را در دستور کار قرار داده تا در شرایط بارندگی، مردم نارضایتی پیدا نکنند.

صادق صادق پور در گفت وگو با ایسنا، هدایت آب های سطحی شهر لنگرود را یکی از اولویت های شهرداری دانست و اظهار کرد: شهر لنگرود توپوگرافی خاصی دارد و اگر رودخانه شهر نبود، مشکلات ناشی از آبگرفتگی سکونت در این شهر را سخت می کرد.

وی آبگرفتگی در زمان بارش شدید باران را یکی از مشکلات شهر لنگرود دانست و افزود: در سال های گذشته زیرساخت هایی برای هدایت آب های سطحی ایجاد شده، اما با توجه به افزایش جمعیت شهرنشین و رشد اماکن و ساختمان ها، با مشکلاتی در بخش آب های سطحی مواجه هستیم.

شهردار لنگرود با بیان اینکه علاوه بر آب های سطحی، آب های غیر سطحی نیز وارد هادی های آب شده و حجم آن را بالا می برد، گفت: لوله گذاری های گذشته دچار فرسودگی شده و لذا شاهد آبگرفتگی در برخی از نقاط شهر به ویژه در زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 30 میلیارد تومانی برای هدایت آب های سطحی لنگرود

تخصیص اعتبار 30 میلیارد تومانی برای هدایت آب های سطحی لنگرود